Locuri de muncă pentru studenți sau absolvenți


Poziție: Specialist Compensatii & Beneficii (junior)
Locația postului: Ambro SA
Departament: Resurse Umane
Raportează către: Manager Resurse Umane

Ce vei face:

Verificarea, centralizarea și importul pontajelor în aplicația informatică.
Verificarea și operarea tuturor categoriilor de rețineri și popriri.
Calculul necesarului lunar al tichetelor de masă.
Distribuirea fluturașilor de salariu.
Evidența concediilor de odihnă pentru fiecare departament și verificarea pontajelor cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii.
Eliberarea de adeverințe, la cererea salariaților și în conformitate cu prevederile legale.
Calcularea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei și legislației în vigoare.
Verificarea și depunerea lunară a Declarației 112.
Întocmirea rapoartelor și situațiilor specifice ariei de activitate.
Analizarea solicitărilor salariaților în domeniul resurselor umane și propunerea de soluții pentru rezolvarea acestora.

Ce căutăm:

Studii superioare finalizate / masterand. Rezultate academice bune.
Dorința de a-și construi o carieră în domeniul resurselor umane, cu specializare pe compensații&beneficii. Stagii de practică/internship în domeniul resurse umane/contabilitate – reprezintă un avantaj.
Abilități dezvoltate de comunicare, lucru în echipă și învățare.
Inițiativă, planificare și organizare a activității proprii.
Abilități avansate de operare calculator (MS Office – Excel nivel avansat). Atenție la detalii.
Confidențialitate și capacitatea de a lucra cu termene limită.

Ce oferim:

Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.
Oportunități de dezvoltare profesională și personală la nivelul Grupului Rossmann România.
Vei face parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre calitate și performanță.
Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.
Condiții și instrumente de lucru moderne.
Implicarea în proiecte de responsabilitate socială.
Pachet salarial atractiv (include tichete de masă, abonament de servicii medicale private, primă de Paște / Crăciun / vacanță, asigurare de viață și de accident).

Persoanele interesate pot trimite un cv actualizat pe adresa de e-mail recrutare@rossmann.ro, menționând poziția pentru care aplică. Toate aplicațiile sunt confidențiale. Candidații potriviți vor fi contactați în maxim 2 săptămâni.

Anunț complet



VREI O CARIERĂ ÎN SIDEM ?

 

SIDEM SRL, producator de piese auto pentru directie si suspensie, doreste sa angajeze un absolvental Facultatii de Stiinte Economice si Administratie Publica (CIG), in cadrul departamentului

Financiar-Contabil

Daca doresti sa-ti incepi cariera la Sidem, asteptam CV-ul tau la adresa: madalina.serpe@sidem.ro

Iti oferim un loc de munca dinamic si un start frumos in cariera!

Pentru mai multe informatii despre companie: www.sidem.ro

 


 

Anunț Angajare

SC Fretta SRL- Productie Publicitară, Suceava, angajează full time operator.
Cunoașterea progamelor de operare Adobe Photoshop și/sau Corel Draw constituie avantaj.

Relații la tel.: 0720500533,
Corina Parasca

 


 

Un lider global în domeniul IT, Capgemini face un nou pas spre cariera ta și îți oferă de această dată oportunitatea de a aplica pentru o poziție de Junior Infrastructure Engineer disponibil în Suceava.

Te întrebi ce presupune jobul?
Responsabilități:
• Microsoft environment administration
• Troubleshooting and fixing hardware and software issues
• Desktop and ThinClient hardware management
• Support with installing and testing new infrastructure devices and solutions
• Physical network infrastructure administration
• Handling local OSS ticket queue
• Access control system administration & reporting
• Implementing Ad-hoc project work requests; On-call cover and out of hours support.

Dorești să afli mai multe?
Ne găsești pe Bestjobs:
https://www.bestjobs.eu/ro/my-job/junior-infrastructure-engineer Aplică acum la adresa: raluca-andreea.mudrac@capgemini.com. Tot ce trebuie să faci este să ne trimiți CV-ul tău.
Începe o carieră frumoasă în Capgemini!

 


 


 

     Societatea comerciala IRIS GAZ ENERGY NORD SRL, avand profil de activitate presatarea de servicii în instalații de gaz, cautam contabil/ă pentru a efectua:

- lucrări financiar-contabile,
- evidența în program de contabilitate
- depuneri declarații, bilanț
- situaţii şi rapoarte financiar-contabile
- alte sarcini care îi sunt atribuite, în acord cu specificul postului ocupat

     Dosarul de candidatură va cuprinde următoarele documente:

- Curriculum Vitae în format Europass în limba română;
- scrisoare de intenție în care se vor preciza documentele relevante care atestă experiența în domeniile menționate mai sus și anume metodologii, articole, materiale de training, link-uri către materiale relevante, etc.

     Persoanele interesate sunt rugate să trimită dosarul de candidatură la adresa de mail irisgazenergy@gmail.ro, persoană de contact: Irina Alisavetei, telefon mobil: 0755855139.

 


MARELVI  IMPEX Rădăuţi angajează

Administrator platforma online

Cerinţe:
Cunostinte de baza in web design, html, css, javascript, framework website;
- Cunostinte de baza pentru lucru cu unul din programele de grafica (corel, photoshop, illustrator etc);
- Cunostinte avansate Microssoft Office;
- Capacitatea de analiza de business si elaborarea de specificatii tehnice si functionale;
- Cunoasterea mediilor de socializare din zona vizualului constituie un avantaj;
- Experienta in administrarea unei plaftorme IT online constituie avantaj;

CV-urile se pot trimite la :
-Fax:  0230564005
-E-mail  office@marelvi.ro

 


 



    Silicon Service Iași angajează pentru filiala din Suceava ingineri programatori backend/fullstack cu cunosținte avansate de .NET/C#. Sunt necesare cunosținte medii/avansate de limba engleză.

    CV-urile se pot trimite la adresa office.suceava@siliconservice.ro

   


    Începe o carieră frumoasa in Capgemini!

 

Cine suntem noi?

  • Companie multinațională ce oferă suport tehnic pe domeniul IT în diferite limbi străine pentru clienții companiei, preluarea și rezolvarea problemelor care țin de echipamentele pe care clienții noștri le folosesc la locul de muncă (telefon de serviciu, calculator).

 

Ce trebuie să știi?

  • Responsabilitatea principală a unui agent este de a interacționa cu clienții atât telefonic, cât și prin e-mail pentru a descoperi problema clientului și a găsi o soluție potrivită
  • Limba engleză cel puțin la un nivel conversațional (B1)
  • Bune abilități de comunicare
  • Cunoștințe minime de utilizare a calculatorului cât și disponibilitate pentru a lucra în ture.

 

Ce oferim?

  • Pachet salarial atractiv;
  • Training inițial pentru dobândirea cunoștințelor necesare;
  • Bonuri de masă;
  • Asigurare medicală privată;
  • Vouchere taxi;
  • Cursuri de limbi străine, certificări și taxe de școlarizare decontate de companie ;
  • Bonusuri anuale și semestriale;
  • Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei;
  • Program de muncă flexibil.

 

Unde ne aflăm?

Birourile noastre din Suceava se află în Iulius Mall, zona Food Court.

 

Vrei să ne cunoști?

Pe pagina de facebook poți să vezi o parte din echipa noastră și activitățile în care ne implicăm: https://www.facebook.com/Capgemini-Iasi-Romania-184716368290706/

 

Aplică cu încredere trimițând CV-ul tău la adresa: rosuceavarecruiting.ro@capgemini.com și dezvoltă-ți cariera în Capgemini!

 


     Groupe Rossman AMBRO Suceava angajează Asistent de Director General

    Mai multe informații


SC TERRA MACHINES are disponibile următoarele posturi:
   - manager marketing
   - director administrativ
   - asistent manager,

Se preferă absolvenți 2016 - cu sau fără experiență

Persoana de contact: Barbu Neculai, Tel. 0723.937.277
Va rugăm să transmiteți CV - uri prin e-mail: terra.machines@yahoo.ro 


 

Ocupație
Număr locuri
Angajator
Datele de contact ale angajatorului
Obsevații/Condiții minime de ocupare
Agent servicii clienti (vorbitor de limba engleza)
12
S.C. CAPGEMINI SERVICE ROMANIA  SRL-Sediul Suceava Suceava, Calea Unirii nr.22, incita Iulius mall, etaj I, tel. 0330633000, e-mail: anisia.simionov@capgemini.com studii superioare/ student, vorbitor de limba engleza, excelente abilitati de comunicare scris si vorbit, abilitati MS Office, cursuri gratuite IT si de relationare cu clientii,bonuri de masa,tichete de transport, asigurare medicala
Agent servicii clienti (vorbitor de limba engleza si franceza)
8
S.C. CAPGEMINI SERVICE ROMANIA -Sediul Suceava Suceava, Calea Unirii nr.22, incita Iulius mall, etaj I, tel. 0330633000, e-mail: anisia.simionov@capgemini.com studii superioare/ student, vorbitor de limba engleza si franceza, excelente abilitati de comunicare scris si vorbit, abilitati MS Office, cursuri gratuite IT si de relationare cu clientii,bonuri de masa,tichete de transport, asigurare medicala
Inginer confectii textile
1
S.C. LUAR COM SRL Suceava, str. Cuza Voda nr.61, tel. 0740202877 studii superioare in industria confectiilor textile
Inginer confectii textile
1
S.C. TEXTY GARMENTS SRL Suceava, str. Cuza Voda nr.61, tel. 0740202877 studii superioare in industria confectiilor textile
Inginer confectii textile
1
S.C. STEFI TEX SRL Suceava, str. Cuza Voda nr.61, tel. 0740202877 studii superioare in industria confectiilor textile
Inginer industria alimentara
2
S.C. PRODIN COM S.A. Suceava, Ilisesti, tel. 0722314550 studii superioare in industria alimentara, salariu 2500 lei, masa de pranz
Inginer geodez
2
S.C. TEHNIC ASIST SRL Botosani, tel. 0231518912, email: personal@tas.ro studii superioare de specialitate



VREI O CARIERA IN SIDEM


SIDEM SRL, producator de piese auto pentru directie si suspensie, doreste sa angajeze un absolvent al Facultatii de Stiinte Economice si Administratie Publica (CIG), in cadrul departamentului :

Financiar-Contabil

Daca doresti sa incepi cariera la Sidem, asteptam CV-ul tau la adresa: dana.galan@sidem.ro.
Iti oferim un loc de munca dinamic si un start  frumos in cariera !

   Pentru  mai  multe informatii  despre companie :
www.sidem.ro


RT TAX angajează un nou membru în echipă, pentru următoarele activități:
- planificare, organizare şi efectuarea procedurilor zilnice de birou;
- Manevrarea în mod profesional a cererilor clienţilor prin telefon şi email;
- asigurarea informaţiilor precise şi actualizate către clienţi;
- actualizarea sistemului soft cu apelurile clienţilor.

Mai multe informații la www.rttax.com/ro/oferta-de-munca


SC MARELVI IMPREX SRL angajeaza Brand Manager
Cerinte:
- experienta in domeniul Achizitii electronice /electrocasnice;
- studii de preferinta superioare;
- abilitati de negociere, analiza, sinteza si comunicare;
- cunostinte pc – nivel avansat;
- permis de conducere si cunoasterea limbii engleze – constituie avantaj;
- disponibilitate la deplasari
CV: office@marelvi.ro


S.C. Marelvi Impex SRL
Angajeaza:
Specialist marketing

Experienta: Experienta- minim 1 an

• Planificarea și implementarea campaniilor de comunicare și promovare.
• Cunostinte Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw, Adobe InDesign
• Identificarea canalelor optime pentru creșterea vizibilității brandurilor companiei.
• Gestionarea relațiilor cu agențiile de publicitate și agențiile de media.
• Machetare pentru tipografie/print digital/outdoor.


Marelvi Rădauti angajeaza CONSILIER SERVICE
Cerinte:
- Studii medii/superioare – de preferinta tehnice;
- Cunostinte operare PC;
- Cunostinte de limba engleza;
- Permis de conducere;
- Experienta in domeniul tehnic  constituie avantaj.



Anunț angajare Suceava


 

 


Anunț angajare Economist absolvent
 

 

 

 


Locuri de muncă PSIHOTEST.RO

 

 

 


Locuri de muncă și stagii de practică AMBRO SA

 

Începe o carieră plină de pasiune alături de Ambro! 

 

Dezvoltator software ASP.NET / VB.NET / Microsoft SQL Server 2008/2012 

     Participi la analiza, dezvoltarea și testarea aplicațiilor interne, oferind instruire și suport utilizatorilor aplicațiilor cu privire la noile sisteme și funcționalități. 

     Având pregătire tehnică (Calculatoare sau Automatică), dispui de o bună stăpânire a cunoștințelor tehnice de programare și baze de date. 

     Orientarea spre îmbunătățire continuă, spiritul de echipă și rezultatele obținute îți vor permite să evoluezi în cadrul Ambro sau al grupului Rossmann România. 

     Alătură-te unei companii internaţionale care îţi oferă oportunităţi de carieră în meserii de viitor. Aici, la tine acasă! 

     Anunț Dezvoltator software

    recrutare@rossmann.ro

 

Șef de schimb 

     Vei coordona activitatea de producție și te vei asigura că procesele și echipele de lucru sunt organizate pentru realizarea obiectivelor de producție stabilite. 

     Având pregătire tehnică, dispui de abilități excelente de comunicare și organizare a activității proprii și a echipei. 

     Simțul responsabilității, spiritul de echipă și rezultatele obținute îți vor permite să evoluezi în cadrul Ambro sau al grupului Rossmann România. 

     Alătură-te unei companii internaţionale care îţi oferă oportunităţi de carieră în meserii de viitor. Aici, la tine acasă! 

     Anunț Șef de schimb

    recrutare@rossmann.ro

 

Tehnician mentenanță (electrică sau mecanică) 

     Asiguri suport tehnic pentru funcţionarea neîntreruptă şi în condiţii de siguranţă şi eficienţă a utilajelor automatizate de producție a hârtiei și ambalajelor din carton ondulat. 

     Având pregătire tehnică, dispui de o bună stăpânire a cunoștințelor teoretice şi de o excelentă capacitate de analiză, organizare şi planificare. 

     Spiritul de echipă, simţul responsabilităţii și rezultatele obținute îți vor permite să evoluezi în cadrul Ambro sau al grupului Rossmann România. 

     Alătură-te unei companii internaţionale care îţi oferă oportunităţi de carieră în meserii de viitor. Aici, la tine acasă!

     Anunț Tehnician mentenanță

    recrutare@rossmann.ro

 

Stagii de practică

     Vino să faci practică la Ambro, într-unul din departamentele: Producţie, Mentenanță, Asigurarea calității, Logistică, Achiziții. Vei învăța de la cei mai buni specialişti în domeniu și vei utiliza instrumente performante în activitatea zilnică. 

     Eşti student sau masterand şi vrei să-ţi construieşti o carieră de succes în domeniul hârtiei și al ambalajelor din carton ondulat.

     Eşti student sau masterand la specializarea Automatică / Electronică / Sisteme Electrice / Mecatronică / Inginerie Mecanică şi vrei să-ţi construieşti o carieră de succes în domeniul hârtiei și al ambalajelor din carton ondulat. 

     Alătură-te unei companii internaţionale care îţi oferă oportunităţi de carieră în meserii de viitor. Aici, la tine acasă!

     Anunț Stagii practică

     Anunț Stagii practică FIESC/FIMMM

    recrutare@rossmann.ro 

 


Vrei să te angajezi? Vino la Alevia!

Dacă ești în an terminal, trimite CV-ul tău pe adresa cariere@alevia.com.ro și intri automat în baza noastră de date.

Posturile full-time pentru care vrem să te angajăm:

- Operator introducere și arhivare date
- Economist
-
Contabil


Mai multe informații


 

COMPANY INFORMATION

Name of  COMPANY

Hebei AEW Auto Parts Co., Ltd

Address inc post code

No. 2 Furong Road, EDA, Langfang, Hebei province, China

Telephone

+86 18831600863

Fax

+86  0316 6683394

E-mail

ip@aew-group.com

Website

http://www.aew-group.com

Number of employees

500-1000

Short description of the company

We are an auto and auto parts enterprise in Hebei province of China(20km far from Beijing). We have great R&D team, lab, work environment, plant, and so on. We want more members join our team. Do you have an aptitude to deal with auto and auto parts technology (R&D)? If you have great tech ability or you want to be an engineer, we have perfect jobs for you with immediate start available!

Job Requirements

Position Issue          

Electrical Engineer

Short description of the job requirements

• Excellent oral & written English/German skills(Priority---Central and eastern Europe countries)
• Science and engineering majors
• CAD, CATIA, and other software ability
• Excellent communication skills
• Ability to diagnose the cause of problems in a complex environment and to provide effective
• Solutions quickly
• Welcome new graduates

About Benefits

Benefits

• Excellent working chance
• Training
• Health examination
• Insurance
• Continuous personal development
• Considerable salary


Locuri de muncă vacante la AOJFM


Situație actualizată la 11.10.2016

 


PROSOLIK DESIGN

 

Tehnolog fabrică sucuri naturale:

PROLISOK DESIGN, producător de sucuri naturale din fructe, angajează absolvent de inginerie alimentară. Experiența în muncă în domeniul alimentar constituie un avantaj. Căutăm o persoană dinamică, perseverentă, dornică de a lucra într-o fabrică modernă, alături de un colectiv profesionist. Se oferă pachet salarial motivant pornind de la 1.800 RON în funcție de realizări. CV-urile pot fi depuse pe mail la adresa: prolisokdesign@yahoo.com, până pe data de 16.10.2016.

Contabilă:

PROLISOK SRL, societate cu diverse domenii de activitate (comerț, producție tâmplărie PVC, balastieră, servicii în turism) angajează tânără absolventă de studii economice, cu o bază solidă de cunoștințe în evidență contabilă primară. Oferim pachet salarial motivant, condiții de muncă de calitate, precum și o permanentă instruire și posibilitatea de acumula cunoștințe profesionale. Experiența în domeniu constituie un avantaj. CV-urile pot fi depuse pe mail la adresa: prolisokdesign@yahoo.com, până pe data de 16.10.2016.

 

SCHULER KONSTRUKTIONEN GmbH & Co.KG

      Compania SCHULER KONSTRUKTIONEN GmbH & Co.KG din Germania propune locuri de muncă în domeniul construcțiilor de mașini.

      Detalii la www.schuler-konstruktionen.de și la adresa de e-mail bewerbung@schuler-konstruktionen.de


SC Global Design SRL

      Firmă producătoare de mobilier la comandă își manifestă interesul de a angaja persoane din cadrul absolvenților sau studenților Universității „Ștefan cel Mare” Suceava, în vederea acoperirii următoarelor posturi vacante:

      1. Inginer proiectant sau designer

      2. Inginer producție

      3. Operator utilaje cu comandă numerică

      Se oferă un pachet salarial motivant și oportunitatea de promovare rapidă în cadrul companiei.

     Persoanele interesate sunt rugate să depună cv-uri pe adresa de mail office@global-design.ro sau sa ne contacteze la numărul de telefon 0746088804.

 

 SC Media Ten Production (Plus TV) angajează Inginer Producție

Principalele responsabilități

- Pregătirea materialelor video pentru emisie și încărcarea lor în sistemul de calcul

- Menținerea în funcțiune a sistemului de emisie și raportarea oricărui incident către superiori

- Propune diverse soluții de optimizare a fluxurilor interne sau a soluțiilor tehnice existente

- Preia prin intermediul mijloacelor puse la dispoziție task-urile și le execută.

Principalele competențe și abilități cerute de post

•    Luarea deciziilor la timp

•    Orientare către rezultat

•    Organizare, Planificare și Time Management

•    Creativitate

•    Orientare către client

•    Integritate și încredere

•    Calm și rezistență la presiune

•    Autodezvoltare

Aptitudini și cunoștințe cerute de post

•    Cunoștințe tehnice specifice domeniului IT, procesare video și rețelistică.

•    Cunoștințe de limba engleză: nivel mediu.

•    Foarte bune competențe de lucru cu Microsoft Windows și pachetul MS Office.

Experiența cerută de post

•    Absolvent de studii superioare, de preferință tehnice.

•    Cunoștințe despre Adobe Premiere/Sony Vegas reprezintă un avantaj

CV-urile se pot trimite la adresa redactie@televiziuneaplus.ro

 


 Vrei să te angajezi? Vino la Alevia!

      Dacă ești în an terminal, trimite CV-ul tău pe adresa cariere@alevia.com.ro și intri automat în baza noastră de date.

      Posturile full-time pentru care vrem să te angajăm:

     

      Contabil junior:

      Experimentează contabilitatea ca pe începutul unei cariere de succes în lucrul cu cifrele.

     

      Marketing junior:

      Vei face parte din proiectele de promovare națională a brandului și vei vedea cum e să construiești campanii integrate de comunicare.

     

      Operator calculator:

      Dacă știi să folosești bine pachetul Office, atunci te vrem în departamentul de facturare și depozitare, la contabilitate și administrativ sau în departamentul de producție.

     

      Dispecer producție:

      Dacă ai studii în domenii precum chimia, biologia sau farmacia, atunci îți vei găsi vocația în departamentul de producție al suplimentelor alimentare și ceaiurilor Alevia.

 

      Chiar dacă nu crezi că te potrivești pe aceste posturi, trimite oricum CV-ul și poate vom avea în viitor postul pe care ți-l dorești.

      Sediul Alevia se află la numai 30 de minute cu mașina de Suceava, în centrul orașului Fălticeni, Echipa e tânără, colegii prietenoși, iar posibilitățile de dezvoltare multiple.

      Alevia este producător român de suplimente alimentare și ceaiuri. Brand național, Alevia are o cifră de afaceri de 5.000.000 euro și peste 160 angajați. Misiunea companiei este de a fi un sprijin real pentru sănătatea cât mai multor oameni.

      Află mai multe despre noi pe www.alevia.com.ro

      Afiș prezentare

 

Relații cu clienții

      RT TAX, brand-ul nostru internaţional, oferă rambursări de taxe pentru persoanele care au lucrat în SUA, UK sau Irlanda, Norvegia, Olanda, Germania, Danemarca, Australia, Noua Zeelandă şi Canada.
      Formată în anul 2000, RT Tax este în prezent una dintre principalele companii din lume pentru Rambursări de Taxe, având peste 400 de reprezentanţe în 40 de ţări. În prezent construim o nouă echipă care va servi clienţii români. Astfel, căutăm un nou membru în echipa noastră.

      Activităţi:
- planificare, organizare şi efectuarea procedurilor zilnice de birou;
- Manevrarea în mod profesional a cererilor clienţilor prin telefon şi email;
- asigurarea informaţiilor precise şi actualizate către clienţi;
- actualizarea sistemului soft cu apelurile clienţilor.

      Cerinţe:
- Cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat, orice altă limbă străină reprezintă un avantaj;
- capacitate de muncă sub presiune şi supraveghere minimă;
- cunoaştere a tuturor programelor Microsoft Office, în special Excel;
- capacitate de învăţare rapidă şi lucru în echipă;
- pozitiv, entuziasmat şi personalitate prietenească cu dorinţa de a asigura ajutor şi suport.

      Ce oferim:
- oportunitatea de a face parte din o echipă nouă cu potenţial mare în dezvoltarea carierei pe măsură ce echipa creşte;
- Remunerare excelentă;
- contract de muncă.

      Dacă consideri că oferta noastră reprezintă ceea ce cauţi, trimte CV-ul şi scrisoarea de intenţie în Engleză (150 de cuvinte) de ce ai dori să lucrezi cu noi. În subiectul emailului scrie: „Customer Support (job offer)” şi trimite la: adriana@rttax.com

      Mai multe informaţii despre compania noastră, poţi afla de pe site-urile noastre: www.rttax.com/ro sau www.recuperareataxelor.ro                                                


 

Partener Orange cu activitate la nivel național, extinde echipa de vânzări pe regiunea Moldova

 

 - Prezentarea și promovarea serviciilor Orange;
- Prospectarea pieței și identificarea de noi clienți;
- Încheierea de contracte cu persoane fizice la domiciliul acestora;
- Activitate de teren;

Ești candidatul ideal dacă:

- Comunici excelent și ai putere de comvingere;
-Te interesează sa obții rezultate și nu renunți până nu-ți atingi obiectivele;
- Vrei să înveți lucruri noi;
- Nu-ți place să stai într-un birou toată ziua, dar iți place munca de teren;
- Vrei să câștigi pe măsura rezultatelor tale;

Oferim ( bonusuri și beneficii )

- Posibilitatea de dezvoltare profesională;
- Mediu de lucru plăcut;
- Telefon și mașină de servici;
- Salariu fix plus comisioane în funcție de valoarea și volumul vânzărilor.

                                                      


 

 


     KPMG există în România și Moldova încă de la începutul anilor '90 și a cunoscut o creștere remarcabilă, ajungând în prezent la peste de 800 de angajați care lucreaza în domeniul auditului și al consultanței, repartizati în 6 birouri: București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara și Chișinău. KPMG promovează o cultură a performanței care recunoaște potențialul, stimulează talentul și recompensează realizările. KPMG este locul ideal pentru a construi o carieră.
     KPMG România recrutează 5-10 stagiari vorbitori de franceză pentru stagii de 6 luni în audit, în București, România. KPMG oferă transport, asigurare + remunerație de 500 euro brut / (360 euro net);
     Candidații trebuie sa fie cetățeni ai Uniunii Europene sau moldoveni, cu studii (licența + master) în economie: contabilitate, management și finanțe, control de gestiune, audit sau legate de domeniu.
     Durata: 6 luni, octombrie 2016 - martie 2017
     Pentru a raspunde la anunț, candidaț?ii trebuie să trimită înainte de 15 iulie o scrisoare de motivație și CV-ul prin e-mail la mycareer@kpmg.ro și dana.georgescu@auf.org>, menționând în subiect "stage audit francophone KPMG".

     https://www.auf.org/bureau/bureau-europe-centrale-et-orientale/appels-offre-regionales/kpmg-roumanie-recrute-des-stagiaires-francophones-/


 

 


Anunț de angajare:


    
SC On OBLIC, companie IT, cauta colaborator part-time cu urmatoarele calificari:

    - web-design (html, php, mysql)

    - experienta pe platforme Wordpress, CMS-Made Simple

    - cunostintele de networking constituie un avantaj

    CV-uri si scrisori de intentie pe adresa office@oblic.ro



Anunț de angajare:


    SC FLAGA LPG SA angajeaza operator PC pe perioadă determinată.
    Cerințe:
         - studii economice
         - cunostințe Microsoft Office

    Candidatii interesați pot trimite până la data de 31.05.2016 un Curriculum Vitae la fax 0230537737, tel. 0230537735, sau la următoarele adrese de e-mail: roxana.moisa@flaga.ro, flagaRO@flaga.ro.


Anunț de angajare:

   

Agenti teren - contracte energie - salariu 2.850 lei

Companie multinationala recruteaza agenti de teren pentru intermedierea contractelor de energie electrica si gaze naturale pentru judetul Suceava.
Contract de munca pe 2.850 lei brut.
2.000 lei salariu net, plus Bonusuri de performanta.

Mai multe detalii





Anunț de angajare:

   

TESANO SRL distribuitor produse SANO și ALKA cu activitate în judetele Suceava și Botoșani angajează agent vânzări și merchandiser

Cerințe: absolvenți 2015 sau an terminal, permis B minim 1 an, abilități foarte bune de comunicare, prezentabil(ă), seriozitate maximă, vârsta maximă 30 ani, candidatul trebuie sa aiba reședința în orașul Suceava.

Se oferă: salarizare atractivă în funcție de realizări, mașina de serviciu și conditii optime de lucru într-o echipă tânără și dinamică .

Costel Fodor Director general
    Șos. Mitocului nr 46 b, Suceava
    Mobil: +40 721246261
    Email: costel.fodor@tesano.ro


Anunț de angajare:

   

Job opportunity to your interested students, alumni or alumnus to become a Romanian Transcriber. We trust that your students’ knowledge, skills and experience will be among our most valuable assets. We offer a competitive rate and flexible work schedule while working online remotely.

Applicants’ requirements:

  • Must be a native speaker of Romanian (as spoken in Romania)
  • Must be currently residing in Romania
  • Must have the ability to follow complex instructions
  • Must have access to a computer and reliable internet connection with the latest version of Mozilla Firefox
  • Must have good spelling skills

You can redirect applicants to the job posting here.


Anunț de angajare:

   

S.C. BETTY ICE S.R.L oferă spre ocupare un post de Asistent Manager.

 

Cerințele candidatului:

 

Studii superioare - experiență pe o poziție similară constituie un avantaj;

  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel ridicat (scris, citit, cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj)
  • Cunoașterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Navigare Internet;
  • Fluență verbală;
  • Personalitate dinamică, comunicativă, organizată.
  • Loialitate și confidențialitate. 

 

Mediu de lucru plăcut și profesionist.

 

Candidatii interesați pot trimite până la data de 01.09.2015 un Curriculum Vitae la nr. de fax 0230533073, sau la următoarea adresă de e-mail : roxana.cozma@bettyice.ro

 

Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

 

Compania își rezervă dreptul de a testa competențele declarate de către candidați.


Anunț de angajare:

   

   S.C. AGROMEC CIORĂȘTI S.A. înființată în anul 1991, cu sediul în Com. Ciorăști, Jud. Vrancea, punct de lucru Com. Mărgineni, Jud. Bacău, dorește să angajeze absolvenți ai Facultății de Inginerie Alimentară, specializarea  Ingineria produselor alimentare, pentru postul de inginer-șef de producție în domeniul panificație.

S.C. AGROMEC CIORĂȘTI SA.
Reg. Com. J39/453/1991
RO. 1419966
Sediu  com. Ciorăști, jud. Vrancea
Tel 0234/211 000


Anunț de angajare:

   

    Firma Silicon Service Iași angajează absolvenți ai programelor de studii din domeniul electric pentru punctul de lucru Suceava. Se oferă un pachet salarial și de beneficii foarte atractiv. CV-urile se transmit pe adresa jobs@siliconservice.ro

Poziții disponibile:
    1. junior engineer:
    - C/C++ nivel mediu/avansat
    - Linux - cunostinte minime HW
    - limba engleză: nivel mediu

    2. senior engineer:
    - C/C++ nivel avansat - Java (JavaFX etc.)
    - nivel avansat
    - .NET - nivel avansat
    - Linux (PC and Embedded - kernel compiling etc.) - nivel avansat
    - Programare Android și iPhone - nivel mediu/avansat
    - Programare Embedded - obligatoriu ARM (utilizare toolchain-uri, cross-compiling, cross-debugging) - nivel mediu/avansat
    - cunoștințe minime HW
    - limba engleză: nivel mediu/avansat
    Experienta releventa in 4-5 proiecte

    3. junior/senior software engineers - AMD verification team
    - limbaje de programare C/C++
    - assembler X86
    - cunoștințe Verilog
    - înțelegerea conceptelor de proiectare digitală
    - limba engleză: nivel mediu


Anunț de angajare:

    Lovers Romania S.A. angajează pe următoarele trei posturi:

  • Inginer electronist
  • Inginer mecanic
  • Inginer electromecanic

   
    Domeniul : Confecții textile (instalații și utilaje electronice, mecanice, rețea de calculatoare, sistem de supraveghere video)
 

    Cerințe : Lb. engleză , Lb. italiană (preferabil), cunoștințe de programare
 

    Beneficii Oferite : Bonusuri
 

    e-mail perju.maria@loversromania.ro
 

    telefon: 0747681388; 0230542164; 02630542680.
 

    Lovers Romania S.A. Str. Dimitrie Leonida, nr.34 Fălticeni jud. Suceava 


 

Anunț de angajare:

    Firma MIND CTI Ltdi angajează Junior Technical Support Engineer

    Descrierea completă a job-ului.


Anunț de angajare:

    Firma MIND CTI Ltdi angajează Junior Software Tester

    Descrierea completă a job-ului.


Anunț de angajare:

    Firma Evolutivo (Electrocons SRL) din Iași angajează programatori .NET full time sau part time de la domiciliu - pentru creare și dezvoltare de aplicații software desktop/web.
    Descrierea completă a job-ului.
    CV-urile se pot depune pe e-mail: office@evolutivo.ro


Anunț de angajare:

    Firma OSBORN INTERNATIONAL SRL din Gura Humorului, jud.  Suceava anunță două locuri de muncă vacante, cu program normal de lucru, pentru studenți în ani terminali sau absolvenți :
1. Inginer automatist
- analiza, proiectarea, programarea, testarea, implementarea și întreținerea software-ului de aplicație a sistemelor de automatizare cu PLC;
- analiza, proiectarea, programarea, testarea, implementarea și întreținerea software-ului HMI;
- participarea la realizarea de specificații tehnice pentru aplicații hardware și software realizate de terțe firme;
- supervizarea și preluarea aplicațiilor software realizate de terțe firme.

    Candidatul ideal  trebuie să dețină cunoștințe de electronică și să fie cunoscător de limbă engleză de nivel mediu/avansat.
2. Inginer mecanic 
- urmărirea permanentă a bunei funcționări  a mașinilor și utilajelor de producție;
- adoptarea măsurilor ce se impun pentru întreținerea corespunzătoare a acestora, semnalând după caz Directorului-Tehnic Producție toate problemele de natură a afecta fluxul normal de producție;
- identificarea pieselor și subansamblelor care se pot executa în atelierul mecanic și pregătirea tehnică necesară executării acestora;
- identificarea soluțiilor pentru problemele de întreținere și reparașii care nu se pot rezolva în interiorul societății, ci prin servicii furnizate de terțe părți cu dotare și calificare adecvată.

    Candidatul ideal  trebuie să fie cunoscător de limbă engleză de nivel mediu/avansat.
    Se oferă: oportunitatea de aplicare a cunostințelor teoretice în practică, pachet salarial atractiv, transport de la domiciliu la locul de muncă.

    CV-urile se pot depune pe e-mail: boca@osborn.ro
    Mai multe informații la telefon 0230 234 212


Anunț de angajare:

    Tipografie angajează student grafician, cunoștințe de grafică (Corel, Illustrator, Photoshop), abilități de comunicare, cu sau fără experiență, dornic de învățare și muncă. Program part time sau full time.
    Persoanele interesate vor trimite CV-ul împreună cu un portofoliu la adresa cvtipografianoua@gmail.com.


Anunț de angajare:

    Se caută studenți pentru ocuparea a 3 posturi de economist-contabil.
    Se caută masterand pentru ocuparea unui post de economist-contabil (firmă mare).
    Persoanele inrteresate sunt rugate să ia legătura pe e-mail cu Prof.univ.dr.ec. Elena HLACIUC, la adresa: elenah@seap.usv.ro


Anunț de angajare:

    - 1 post recepție service auto
    - 1 post facturare service auto
    - 2 posturi consilieri vânzări auto

    CV-urile se depun la decanatul Facultății de Științe Economice și Administrație Publică. 


ASSIST Software Suceava angajează inginer/tehnician de securitate.

    Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV la adresa de e-mail: contact-us@assist.ro  până pe data de 30.09.2014.
    Mai multe detalii sunt disponibile la http://assist-software.net/jobs.

     Cerințe:

  • Bună cunoaștere a infrastructurii IT, retele de calculatoare, cablare structurată și protocoale de rețea
  • Planificare, instalare, întretinere și service de sisteme de securitate: supraveghere video și monitorizare (CCTV), control acces și pontaj, sisteme video, alarme anti-efracție, perimetru de securitate, etc.
  • Administrare servere Linux, Windows
  • Programare și configurare a echipamentelor instalate
  • Capacitatea de a furniza clientului informații privind utilizarea și întreținerea echipamentelor tehnice instalate
  • Permis de conducere

    Notă: Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.


 

Locuri de muncă pentru TINEri în regiunile Bucureşti Ilfov şi Nord Est


    Departamentul pentru IMM, Mediul de Afaceri și Turism a lansat schema de ajutor de minimis "Locuri de muncă subvenționate" - "Locuri de muncă pentru TINEri în regiunile Bucureşti Ilfov şi Nord Est", ID 143637.
    Obiectivul schemei îl constituie dezvoltarea aptitudinilor de muncă ale tinerilor absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ secundar şi terţiar în 2014, aflaţi în tranziţie de la şcoală la viaţa activă, prin învăţarea la locul de muncă şi subvenţionarea locurilor de muncă în vederea creşterii ratei de ocupare în rândul tinerilor integraţi la primul loc de muncă, după absolvire. Ajutorul de minimis se acordă angajaţilor prin intermediul IMM-urilor sub formă de sume nerambursabile, pentru acoperirea cheltuielilor salariale complete cu angajaţii noi în limita a 1575 lei /luna pentru studii medii şi 2328 lei /luna pentru studii superioare, pe o perioadă de minim 6 luni şi maxim 12 luni. Valoarea maxima a subvenţiei acordate pentru plata salariului net este de 900 lei/lună pentru studii medii şi 1300 lei/lună pentru studii superioare.

    Modalitatea de înscriere pentru absolvenţi:
    Până la achiziţia aplicaţiei informatice, înscrierea absolvenţilor şi a IMM-urilor se va face parcurgând următorii paşi:
    1. Se intră pe site-ul www.aippimm.ro la rubrica Proiecte sau direct pe linkul http://www.aippimm.ro/categorie/schema-de-ajutor-de-minimis-locuri-de-munca- subventionate/ precum şi pe site-ul www.imm.gov.ro
    2. Din fişierul editabil "Metodologie şi Formulare Tip de înregistrare" se copiază Formularul nr.2 existent la pagina nr. 6 a metodologiei şi se completează câmpurile libere cu datele dumneavoastră, prin tehnoredactare, într-un fişier nou editabil pe unitatea dumneavoastră de lucru;
    3. Se printează formularul completat, se semnează de către absolvent şi se scanează în format pdf;
    4. Se scanează în fişiere separate pdf, cartea de identitate, adeverinţa de absolvire şi CV-ul semnat pe fiecare pagină;
    5. Cele 4 documente format pdf se trimit prin email la adresa nicoleta_rusu@imm.gov.ro


 Angajăm CONSULTANT JUNIOR – Proiecte de Finanțare

    Consultantul Junior va lucra împreună cu Managerul departamentului de proiecte și Consultanții în Finanțări Europene și va avea ca responsabilități:

   - Redactarea cererilor de finanțare și a documentațiilor aferente obținerii de fonduri nerambursabile;
   - Realizarea de rapoarte periodice – financiare, de activitate;

    Cerințe
  - Este absolvent(a) de facultate cu profil economic/studii europene;
  - Are viteză de lucru și abilitatea de a se adapta la diverse situații;
  - Are abilitatea de a lucra cu cifre;
  - Are placerea de a citi, capacitatea de a extrage rapid informațiile relevante din materialele citite;
  - Are capacitatea de a lucra bine (rapid și corect) pe calculator: în special Word, Excel, Internet;
  - Își dorește să învețe și să progreseze profesional;
  - Are bune cunostințe de limbă engleză;
  - Este atent(ă) la detalii;
  - Capacitatea de a lucra sub presiune;
  - Disponibilitate pentru program prelungit și deplasari; 
 

    Constituie avantaj experiența în scrierea documentațiilor de finanțare pentru obținerea de fonduri europene.

    Beneficii:
    - Mediu de lucru plăcut
    - Echipă tânară
    - Motivare financiară bună
    - Posibilitatea avansării și acumulării de noi cunoștințe

     Trimiteți CV-ul dvs la: office@suceava-expert.ro, în atenția:

    - Mihaela Manolache
    - Gabriela Bumbu Bradatan


Recrutare candidați pentru economist - junior  

    Firmă  de contabilitate  angajează  pe bază de interviu economist-junior,  entry level  (1-3 ani)  cu  studii  superioare  economice; 

    Criterii de selecție a candidaților:

  - Cunoștințe solide de contabilitate financiară și de gestiune.
  - Experiență în utilizarea programelor informatice de  contabilitate.
  - Cunoștințe avansate în utilizarea pachetului Office(Excel,Word,etc).
  - Cunoștințe solide de salarizare și  legislația muncii.
  - Capacitate de organizare și sinteză, responsabilitate, atenție la detalii.
  - Cunoștințe solide de legislație financiar-contabilă și de fiscalitate.
  - Permis categoria B reprezintă un avantaj.

    CV se pot depune pe mail office@multiconsult.ro până pe data de 29.08.2014;  
    Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

    Document


 

Căutare Jooble

Locuri de muncăîn Suceava,în străinătate
powered by jooble.org